#voresvest - Alle kan holde øje med nogen
Hver dag gør tusindvis af danskere flittigt brug af Danmarks 8.593 kilometer kystlinje. Desværre er det ikke alle, der husker redningsvesten, når de sejler, roer, surfer eller på anden vis bruger deres fritid på havet. Og går det galt, kan vesten være forskellen mellem liv og død.
Derfor udviklede vi sammen med Søsportens Sikkerhedsråd konceptet #voresvest og igangsatte en treårig kampagneindsats med formålene:
- At introducere Søsportens Sikkerhedsråds nye visuelle identitet til den brede befolkning.
- At sprede budskabet om sikkerhed til søs. Og om at passe på hinanden.
For selvom vi ikke kan holde øje med alle, kan alle holde øje med nogen.
landsdækkende adfærdskampagner
Kampagnefilmene blev spredt via annoncering på sociale medier og Youtube samt vist i biografer landet over for at opnå så bred eksponering som muligt.
”Som kunde er det yderst forfriskende at være med i maskinrummet og selv være med til at udvikle kampagnen. Det har gjort en kæmpe forskel for det kreative output. Den samklang og spejderånd, der er i vores samarbejde, gør, at vi kan skabe noget helt unikt.”
Martin Wagner, Kampagneansvarlig i Søsportens Sikkerhedsråd