kunde

Søsportens Sikkerhedsråd

branche

Offentlig myndighed

services

#Kreativ idé og konceptudvikling #Filmproduktion #Kampagneindsatser #Digital markedsføring

Husk vesten, også for din egen skyld

Søsportens Sikkerhedsråd arbejder for at øge sikkerhedskulturen blandt alle os, som nyder fritiden til søs. Fx sejlere, lystfiskere, surfere, roere og andre, der færdes på eller ved de danske farvande i fartøjer. Det sker sammen med et nationalt netværk af frivillige og SejlSikkert-ambassadører.

Et af rådets vigtigste budskaber er, at man skal huske redningsvesten, når man tager ud på havet. For er ulykken ude, kan vesten redde dit liv.

En målgruppe, der ikke altid er god til det med vesten, er fritidsfiskerne. Og hvordan fanger man så deres opmærksomhed og minder dem om at tage vesten på, næste gang de sejler ud på åbent hav? Med denne næsten skræmmende virkningsfulde kampagnefilm.

Udvalgte resultater

  • 1,7 millioner visninger (en af de mest sete kampagnefilm i Søsporten Sikkerhedsråds historie) med et mediespend på under 30.000 kr.
  • +100.000 thruplays (minimum 15 sek. visning)
  • Vigtigst af alt: 0 druknede fritidsfiskere i 2024/2025-sæsonen
Her ville vi gerne vise dig en video. Opdatér dit samtykke for at se indholdet.

hvis du vil høre mere

Allan Reakes

Allan Reakes

Customer Success Director