kunde

Århus Festuge

branche

Eventbranchen

services

#Digital markedsføring #Kampagneindsatser

et festligt samarbejde

I knap 60 år har Aarhus Festuge sat kunst og kultur på dagsordenen. Hvert år byder Smilets By på mere end 1.000 arrangementer i løbet af de 10 dages festligheder. 10 dage, hvor Apartof_, som en del af Bording Danmark, er med på sidelinjen og i maskinrummet som samarbejdspartner, leverandør og stolt sponsor.

Samarbejdet dækker over en bred vifte af kommunikations- og marketingopgaver: Performance marketing, SoMe, grafisk arbejde, billetsalg, merchandise og en lang række trykopgaver.

de digitale kampagner

Den digitale indsats er særlig vigtig for Festugen, der ønsker at tiltrække såvel aarhusianere som danske og udenlandske turister. Vi har derfor kørt digitale kampagner på flere kanaler, heriblandt Meta, Google og Programmatic, hvortil vi også har udviklet grafikker og tekstmateriale. Samtidig har vi aktiveret en række influencere og administreret online-billetsalg for forskellige events.

”Vi har været rigtigt tilfredse med resultaterne og samarbejdet. Vi blev mødt af et professionelt team, der gik grundigt til opgaven og hele tiden mærkede efter, hvor vi og vores forventninger var.”

Hans Jakob Stephansen, Head of Marketing hos Aarhus Festuge

hvis du vil høre mere

Mille Malund

Mille Malund

Senior Consultant & Teamlead
digital marketing